וואטסאפ WhatsApp הוא לא רק לפאלפון. בעזרת וואטסאפ ווב (WhatsApp Web) , תוכלו להתחבר לאפליקצית הצ׳אט הפופולרית על גבי מאק, ווינדוס, אייפד או טאבלטים של אנדרויד. וואטסאפ  web קל מאוד להגדרה על כל אחד מהמכשירים הללו והדבר הכי טוב שתוכלו להשתמש בו בלי הטלפון בכלל. בקצרה ניתן להגיד  שוואטסאפ ווב הוא תמונת מראה של האפליקציה המסורתית. וואטסאפ ווב צריכה שמכשיר האייפון או האנדרויד יהיה בסביבה. במאמר זה נדבר גם אם אפשר להתשמש בוואטסאפ ווב אם הטלפון שלכם רחוק או כבוי.

וואטסאפ web: איך משתמשים

  1. במחשב שלכם, פתחו את הדפדפן המועדף אליכם ובשורת הכתובת הזינו https://www.web.whatsapp.com וליחצו אנטר.
  2. כעת תתבקש לסרוק את קוד ה- QR שמופיע על המסך. אם יש לך טלפון אנדרואיד, פתחן את WhatsApp > הקישן על סמל שלוש הנקודות האנכי ובחרו WhatsApp Web. באופן דומה, אם יש לכם אייפון, פתחו את WhatsApp> הקישו על הגדרות > ואחריו הקישו על WhatsApp Web.
  3. עכשיו, סרקו את קוד ה- QR שנמצא על מסך המחשב שלכם. זהו זה, WhatsApp Web יהיה כעת פעיל במחשב שלכם. אתם יכולים פשוט להתחיל לשוחח עם אנשי הקשר שלכם על ידי פתיחת הצ'אט שלהם. חוץ מזה, אתם יכולים גם להתחיל צ'אט חדש על ידי לחיצה על סמל הצ'אט החדש.
  4. רק למען הפרוטוקול, ווטסאפ ווב פועלת גם ב- Mac וגם במחשבי Windows.
  5. שים לב, כדי ש- WhatsApp Web יעבוד, הטלפון שלך שחשבון ה- WhatsApp שלך פעיל בו צריך להיות מופעל יחד עם חיבור אינטרנט פעיל.